אם הרכב שלך מתקשה להניע לאחר הרצה של המנוע (לאחר שהמנוע התחמם) ונורת ה-Check Engine שלך דולקת כנראה שמדובר בתקלה בחיישן קאמשפט ברכב שלך.
בכדי לוודא שהחיישן קאמשפט שלך לא עובד כראוי יש לחבר את הרכב למחשב אשר מזהה תקלות ורק לאחר שהמחשב מציג שאכן יש תקלה בחיישן קאמשפט יש להחליפו.
ברוב המקרים חיישן קאמשפט ממוקם מעל הקאמשפט (גל זיזים) או מצדדיו, בכדי להחליף את החיישן קאמשפט יש לאתר אותו ברכב שלך ולאחר מכן לנתק את הצמת חשמל של החיישן קאמשפט (לרוב מתחבר עם קליפס מתוחכם).
לאחר ניתוק מצת החשמל של החיישן קאמשפט יש לנתק את הברגים של החיישן קאמשפט באמצעות רצ'ט ולאחר סיום הניתוק של הבורג אשר אוחז את החיישן קאמשפט יש לשלוף בזהירות את החיישן קאמשפט מהרכב.
מדי פעם יתכן כי הגומיה הפנימית של החיישן קאמשפט יבשה ויש מעט קושי בהוצאת החיישן עצמו, לכן ניתן לנדנד קלות את החיישן על מנת לזרז את תהליך הניתוק של החיישן קאמשפט מהרכב.
החלפת החיישן קאמשפט היא קלה יותר מהוצאתו, כל שעליך לעשות הוא להרטיט מעט את החיישן קאמשפט החדש בכדי לאפשר לו לחדור אל תוך הרכב ולאחר מכן יש להחליק אותו פנימה אל תוך הרכב.
לאחר מכן יש לחבר את צמת החשמל של החיישן קאמשפט ואת הבורג שאחז אותו ולנסות להניע. אם נורת ה-Check Engine לא נעלמה תוכל לאפס את התקלה באמצעות המחשב שבדק את התקלה מלכתחילה.
חשוב לזכור: חיישן הקאמשפט תקין ישמור על אורך חייו של המנוע ויאפשר לנו פעילות תקינה של הרכב לאורך זמן רב, ולכן במידה וישנה תקלה בחיישן קאמשפט שלך יש להחליפו מידית.