Shopping cart₪0

  • בולם תא מטען לקיה פיקנטו חלופי באיכות גבוהה מאוד.
  • תואם את הבולם לתא מטען המקורי ב100%.
  • הרכבה עצמית פשוטה מאוד לפרק ולהרכיב באותה הדרך.

בולם אחורי לתא מטען לקיה פיקנטו

איך ניתן להבחין כי הבולם האחורי לתא מטען כבר אינו תקין, כאשר פותחים את התא מטען והוא אינו נשאר בגובה הוא נופל מטה. תפקידו של הבולם הוא להחזיק את דלת התא מטען (באגז') פתוחה. מומלץ להחליף זוג בולמים לתא מטען בכדי לשמור על איזון בין הבולמים, בולם חדש פועל בשונה מהישן וזה מה שגורם לפגיעה ישירה בבולם לתא מטען הקיים. 

למה לרכוש דרכנו בולם לתא מטען לקיה פיקנטו?

אנחנו בחלקי חילוף לרכב דואגים לשמור על ליין של מוצרים איכותיים ולא מתפשרים על איכות כלל. דרך האתר תוכל לרכוש בולמים לתא מטען לקיה פיקנטו פשוט תבחר ברכב שלך תוסיף את המוצר לעגלת הקניות רכוש אותו ואנחנו נדאג שהוא יגיע אליך עד לכתובת המבוקשת תוך מספר ימים בודדים. במידה ולא מצאת בולם לרכב שלך פנה אלינו דרך צור הקשר ונציגנו ישמחו לעזור לך באיתור בולם לרכב שלך או בהזמנה מיוחדת בשבילך במידה וקיים בשוק בולם לתא מטען אשר מתאים לרכב שלך. דרך האתר תוכל להזמין את הבולם לתא מטען לקיה פיקנטו ובחור סניף שהבולמים ימתינו לך שם ותוכל להגיע ולהסוף אותם ללא עלות נוספת פשוט להגיע ולקחת.

ייעוץ ברכישה בקשר לבולם תא מטען לקיה פיקנטו

במידה ויש לך צורך ביעוץ לפני הרכישת הבולם לתא מטען באתר תמיד תוכל לפנות אלינו ונציגנו ישמחו לתת לך את המענה ובכל שאלה ובקשה גם אם לא קשור לבולם האחורי, נציגנו מתחום הרכב מספר רב של שנים והם יכולים לעזור בקלות אז אל תהססו לשאול כל מה שאתם צריכים לדעת. בשביל לדעת שאכן מדובר בבולם לתא מטען לקיה פיקנטו שמתאים ב100 אחוז עליך להכנס לאתר ולבחור ברכב שלך ביצרן הרכב בשנתון הרכב בנפח הרכב בדיוק לפי הרשיון, ואם תרצה לבדוק את זה עם נציגנו פשוט תמסור את הפרטים שהנציג יבקש.

קפס 11339860 דוק

בולם לתא מטען לקיה פיקנטו

250

אנא בחר נפח מנוע ושנה על-מנת להוסיף לעגלה.
WhatsApp
תוספי דלק דיזל