Shopping cart₪0

  • אלטרנטור איכותי לקיה פיקנטו.
  • זהה לאלטרנטור המקורי.
  • מיוצר על ידי חברת WAI האמריקאית בסטנדרטים מעולים.
  • עומד בכל התקנים המחמירים ביותר בעולם.

אלטרנטור לקיה פיקנטו

אנחנו באתר חלקי חילוף לרכב דואגים לתת ללקוחותינו את המחיר הזול ביותר לאלטרנטור לקיה פיקנטו ובאיכות הגבוה ביותר ביחס למחיר. תפקידו של אלטרנטור לקיה פיקנטו הוא להטעין את המצבר ולשמור שהחשמל לא ייגמר בזמן הנסיעה כמובן שעדיף שהיה אלטרנטור איכותי בשביל שישמור על הטענה איכותית למצבר. איך לבדוק כי צריך להחליף אלטרנטור לקיה פיקנטו שלך, אז ככה צריך לבדוק אם נדלק ברכב נורית הטעינה ברכב או שהרכב לא מניע כלל צריך לבדוק אם כי הרצועה המקושרת בין המנוע לאלטרנטור לא קרועה, במידה והיא שלמה יש לבדוק מתח לבדיקת האלטרנטור במקרה והמתח נמוך מהרגיל יש תקלה באלטרנטור.

למה לרכוש דרכנו אלטרנטור לקיה פיקנטו

אנחנו מציעים לך את המחירים הטובים ביותר שתוכל למצוא בשוק בקשר לאלטרנטור לקיה פיקנטו וגם לשאר החלקים שמופיעים באתר. אנחנו נותנים את השירות הטוב ביותר ודואגים לשמור על איכות המוצרים ולהוזיל אותם ככל האפשר. אצלנו באתר תוכל לבחור את אופן התשלום אשר מספק לך נוחות באם מדובר בתשלום מזומן או אשראי או פיפאל וכו'.. אנחנו עובדים עם חברות השילוח המובילות בתחום ואנחנו מוזילים את עלויות המשלוחים בכדאי לספק גם נוחות בשירות השילוח.

צריך יעוץ ברכישת אלטרנטור לקיה פיקנטו

יש אלטרנטור לקיה פיקנטו שלך שאינו מופיע במלאי או שלא קיים בכלל תחת הרכב שלך או שלחלופין הרכב אינו מופיע באתר? צור אתנו קשר ואנחנו נדאג לעזור לך בכל אשר נוכל, נציגנו יכבלו את הבקשה ואנחנו נדאג לבדוק מול כל הגופים שעובדים אתנו ונספק לך את המוצר במהירות האפשרית ונשמור על המחיר הזול ביותר שנוכל לתת לך. מה גם אנחנו דואגים לשמור על תיאור של כל מוצר אשר מספק ללקוח לדעת בדיוק מה הוא רוכש וגם לדעת עוד קצת על האלטרנטור לקיה פיקנטו.

קפס 11324488 דוק

אלטרנטור לקיה פיקנטו (70A)

1,361.00-1,945.00

אנא בחר נפח מנוע ושנה על-מנת להוסיף לעגלה.
WhatsApp
תוספי דלק דיזל