Shopping cart₪0

  • פילטר אוויר לפולקסווגן קרוול איכותי מתאים ב100% לרכב.
  • מומלץ לציין את הדגם מנוע בהערות בעת הרכישה.
  • צריך עזרה בהזמנת פילטר אוויר לפולקסווגן קרוול שלך? פנה אלינו דרך הדף צור קשר.

מסנן אוויר לפולקסווגן קרוול

אצלנו בחלקי חילוף לרכב תוכל למצוא פילטר אוויר לפולקסווגן קרוול במחיר הזול ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. כל הפילטרים באתר לפולקסווגן קרוול וגם לשאר הרכבים האחרים נבדקו ובעלי תקינה. מסננים לרכב בדרך כלל מגיעים בתוך קופסאת קרטון בשביל לשמור על הפילטר או בקופסאת וואקום. באתר גם תוכל למצוא מגוון רכב של מסנן אוויר לפולקסווגן קרוול או מסנן דלק / סולר, מסנן גיר, מסנן שמן חלי ומסנן שמן מקורי.

מתי מחליפים פילטר אוויר לפולקסווגן קרוול?

החלפת פילטר אוויר לפולקסווגן קרוול מתבצע בדרך כלל בכל טיפול קטן לרכב וטיפול גדול לרכב. לא ממולץ לשנות את הפיטר אוויר לפולקסווגן קרוול או לשתוף אותו או כל דבר אחר מכוון שכל פגיעה בפילטר אוויר תזהם את המנוע. פילטר האוויר נמצא בתיבת הAIR BOX שמעל המנוע שהיא תבית פלסטיק המכילה את מסנן האוויר לפולקסווגן קרוול. איך מחליפים את הפילטר אוויר? פשוט מאוד פותחים את הקליפסים שעל תבית הAIR BOX, מוציאים את הפילטר האוויר הקיים ומכניסים באותו כייון את הפילטר החדש.

למה להחליף מסנן אוויר לפולקסווגן קרוול שלי? 

מדוע בעצם להחליף את המסנן אוויר? ברגע שהמסנן אוויר לפולקסווגן קרוול חסום כניסת האוויר פוחתת וצריכת הדלק גוברת. עוד סיבה למה כדי להחליף מסנן אוויר לפולקסווגן קרוול שלך היא שבמידה והפילטר פגום מתוצאה של יובש או קרע יכנס אוויר מזוהם אל המנוע ויוכל לפגוע בו. הפילטר אוויר לפולקסווגן קרוול נחסם בדרך כלל מאוויר מזוהם כמו אבק דרכים, פיח ועוד. כל כמה קילומטר כדי להחליף פילטר ברכב? מומלץ כל טיפול להחליף את הפילטר העלות שלו היא זולה והצורך בו הוא גדול כמו חיסכון בדלק ואוויר נקי שזורם אל המנוע.

קפס 113558041 דוק

UNI מסנן אוויר לפולקסווגן קרוול

0.00-155.00

אנא בחר נפח מנוע ושנה על-מנת להוסיף לעגלה.
WhatsApp
תוספי דלק דיזל