Shopping cart₪0

  • פילטר אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו איכותי מתאים ב100% לרכב.
  • מומלץ לציין את הדגם מנוע בהערות בעת הרכישה.
  • צריך עזרה בהזמנת פילטר אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו שלך? פנה אלינו דרך הדף צור קשר.

מסנן אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו

אצלנו בחלקי חילוף לרכב תוכל למצוא פילטר אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו במחיר הזול ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. כל הפילטרים באתר לסיטרואן C3 פיקאסו וגם לשאר הרכבים האחרים נבדקו ובעלי תקינה. מסננים לרכב בדרך כלל מגיעים בתוך קופסאת קרטון בשביל לשמור על הפילטר או בקופסאת וואקום. באתר גם תוכל למצוא מגוון רכב של מסנן אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו או מסנן דלק / סולר, מסנן גיר, מסנן שמן חלי ומסנן שמן מקורי.

מתי מחליפים פילטר אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו?

החלפת פילטר אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו מתבצע בדרך כלל בכל טיפול קטן לרכב וטיפול גדול לרכב. לא ממולץ לשנות את הפיטר אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו או לשתוף אותו או כל דבר אחר מכוון שכל פגיעה בפילטר אוויר תזהם את המנוע. פילטר האוויר נמצא בתיבת הAIR BOX שמעל המנוע שהיא תבית פלסטיק המכילה את מסנן האוויר לסיטרואן C3 פיקאסו. איך מחליפים את הפילטר אוויר? פשוט מאוד פותחים את הקליפסים שעל תבית הAIR BOX, מוציאים את הפילטר האוויר הקיים ומכניסים באותו כייון את הפילטר החדש.

למה להחליף מסנן אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו שלי? 

מדוע בעצם להחליף את המסנן אוויר? ברגע שהמסנן אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו חסום כניסת האוויר פוחתת וצריכת הדלק גוברת. עוד סיבה למה כדי להחליף מסנן אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו שלך היא שבמידה והפילטר פגום מתוצאה של יובש או קרע יכנס אוויר מזוהם אל המנוע ויוכל לפגוע בו. הפילטר אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו נחסם בדרך כלל מאוויר מזוהם כמו אבק דרכים, פיח ועוד. כל כמה קילומטר כדי להחליף פילטר ברכב? מומלץ כל טיפול להחליף את הפילטר העלות שלו היא זולה והצורך בו הוא גדול כמו חיסכון בדלק ואוויר נקי שזורם אל המנוע.

קפס 113368656 דוק

UNI מסנן אוויר לסיטרואן C3 פיקאסו

0.00-155.00

אנא בחר נפח מנוע ושנה על-מנת להוסיף לעגלה.
WhatsApp
תוספי דלק דיזל