Shopping cart₪0

חוט הצתה לטויוטה סטארלט

  • חוט הצתה איכותי לטויוטה סטארלטזהה למקורי.
  • יש לבחור את חוט ההצתה לפי אורך החוט.
  • מגיע כיחידה בודדת.

אז מה תפקידם של חוטי ההצתה?

חוטי הצתה לטויוטה סטארלט מעבירים זרם חשמלי אל הפלאגים אשר מספקים ניצוץ ומאפשרים בערה תקינה במנוע. במידה וחוטי ההצתה נמצאים פגומים יתכן שיורגשו רעידות מהמנוע, כיבוי ואפילו חוסר הנעה מכיוון שמנוע דורש ניצוץ בכדי לבצע בערה שלמה. מפעם לפעם חוטי הצתה לטויוטה סטארלט נשחקים כתוצאה משימוש ממושך ולכן יש להחליפם במידת הצורך בכדי לשמור על אורך חיים תקין של המנוע.

איך ניתן לרכוש חוטי הצתה לטויוטה סטארלט?

אם אתה מחפש חוטי הצתה ל לטויוטה סטארלט הגעת למקום הנכון. אנחנו מציעים מגוון רחב של חלקי חילוף כולל את החוטי ההצתה שאתה מחפש בדיוק לרכב שלך. כל החלקים שבאתר עוברים תהליך בדיקה קפדני בנוגע לאיכותם ורמת הגימור שלהם בכדי שאתה תוכל להינות מהחלקים שבאתר לאורך זמן.

לאחר הזמנת המוצר אנחנו נדאג לשלח לך את חוטי ההצתה לטויוטה סטארלט במהירות המרבית באמצעות שליח אקספרס או בדרך אחרת שאותה תבחר לשלח את המוצר לבחירת.

בכל שאלה בנוגע לחוטי הצתה לטויוטה סטארלט או בנוגע לכל החלקים שבאתר תוכל תמיד ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג לסייע לך ולהדריך אותך תוך התחשבות בדרישות שלך, בצרכים שלך ובתקציב שלך בכדי שאתה תוכל לקבל את חוטי ההצתה לטויוטה סטארלט בצורה הנוחה, המהירה והזולה ביותר בישראל.

קפס 11320037 דוק

חוט הצתה לטויוטה סטארלט

0.00-702.00

אנא בחר נפח מנוע ושנה על-מנת להוסיף לעגלה.
WhatsApp
תוספי דלק דיזל