Shopping cart₪0

  • פילטר אוויר לב מ וו 118 איכותי מתאים ב100% לרכב.
  • מומלץ לציין את הדגם מנוע בהערות בעת הרכישה.
  • צריך עזרה בהזמנת פילטר אוויר לב מ וו 118 שלך? פנה אלינו דרך הדף צור קשר.

מסנן אוויר לב מ וו 118

אצלנו בחלקי חילוף לרכב תוכל למצוא פילטר אוויר לב מ וו 118 במחיר הזול ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. כל הפילטרים באתר לב מ וו 118 וגם לשאר הרכבים האחרים נבדקו ובעלי תקינה. מסננים לרכב בדרך כלל מגיעים בתוך קופסאת קרטון בשביל לשמור על הפילטר או בקופסאת וואקום. באתר גם תוכל למצוא מגוון רכב של מסנן אוויר לב מ וו 118 או מסנן דלק / סולר, מסנן גיר, מסנן שמן חלי ומסנן שמן מקורי.

מתי מחליפים פילטר אוויר לב מ וו 118?

החלפת פילטר אוויר לב מ וו 118 מתבצע בדרך כלל בכל טיפול קטן לרכב וטיפול גדול לרכב. לא ממולץ לשנות את הפיטר אוויר לב מ וו 118 או לשתוף אותו או כל דבר אחר מכוון שכל פגיעה בפילטר אוויר תזהם את המנוע. פילטר האוויר נמצא בתיבת הAIR BOX שמעל המנוע שהיא תבית פלסטיק המכילה את מסנן האוויר לב מ וו 118. איך מחליפים את הפילטר אוויר? פשוט מאוד פותחים את הקליפסים שעל תבית הAIR BOX, מוציאים את הפילטר האוויר הקיים ומכניסים באותו כייון את הפילטר החדש.

למה להחליף מסנן אוויר לב מ וו 118 שלי? 

מדוע בעצם להחליף את המסנן אוויר? ברגע שהמסנן אוויר לב מ וו 118 חסום כניסת האוויר פוחתת וצריכת הדלק גוברת. עוד סיבה למה כדי להחליף מסנן אוויר לב מ וו 118 שלך היא שבמידה והפילטר פגום מתוצאה של יובש או קרע יכנס אוויר מזוהם אל המנוע ויוכל לפגוע בו. הפילטר אוויר לב מ וו 118 נחסם בדרך כלל מאוויר מזוהם כמו אבק דרכים, פיח ועוד. כל כמה קילומטר כדי להחליף פילטר ברכב? מומלץ כל טיפול להחליף את הפילטר העלות שלו היא זולה והצורך בו הוא גדול כמו חיסכון בדלק ואוויר נקי שזורם אל המנוע.

קפס 11362501 דוק

UNI מסנן אוויר לב מ וו 118

0.00-155.00

אנא בחר נפח מנוע ושנה על-מנת להוסיף לעגלה.
WhatsApp
תוספי דלק דיזל