Shopping cart₪0
5 טיפים שיחסכו לך כסף
5 טיפים שיחסכו לך כסף

ככה תשמרו על הרכב שלכם

ריכזנו עבורך כמה טיפים פשוטים שיחסכו לך אלפי שקלים על תחזוקת הרכב שלך.

זה לא סוד שאנחנו מבזבזים המון על תחזוקה של הרכב שלנו, למעשה אין לנו ברירה, כשהרכב עוצר אין לנו הרבה אפשרויות מלבד לשלם. אבל אם אתה רוצה לחסוך אלפי שקלים על תחזוקת הרכב שלך, ריכזנו עבורך 5 טיפים שיעזרו לך לא רק לחסוך כסף אלא גם להאריך את חייהם של חלקי הבלאי של הרכב באופן משמעותי.

תקלות ברכב

הימנע מנסיעה מיידית לאחר הנעת הרכב

מרגע ההנעה הראשונית של הבוקר המנוע הקר צריך חימום קטן שיאפשר לו "למתוח שרירים" לפני שאתה יוצא לדרך. מומלץ לחכות דקה לפני תחילת הנסיעה על מנת לאפשר למנוע להתייצב. ברכב קיימות לא מעט מערכות שזקוקות לזמן הזה בכדי להיכנס לעבודה מתוזמנת ולשמור על חיי הרכב.

חנייה נכונה תאריך את חיי הפרונט שלך

אמנם זה נשמע טיפשי אך למעשה חנייה נכונה גורמת להערכת חיי הגומיות של הציריות, משאבת ההגה, תפוחי הפרונט ולמעשה כמעט חלק בפרונט של הרכב. כל שעלייך להקפיד בחנייה הוא להשאיר את הרכב כאשר הגלגלים מיושרים קדימה.

תפסיק להחליף מגבים כל הזמן

אחד הדברים הבסיסיים ביותר בעולם התחזוקה הוא מגבי הרכב. לרוב מחליפים אותם בגלל יובש שנוצר עם הזמן, אבל למעשה זה לא חייב להיות ככה. כל שעלייך לעשות הוא לנקות עם סמרטוט ישר את הגומי במגבים אחת לחודש. עשה את זה ותראה איך לא תצתרך להחליף מגבים כלל השנה.

לחץ אוויר תקין בצמיגים וגמרנו

לחץ אוויר לא תקין בצמיגים יגרום לך לכל כך הרבה בעיות מתמשכות ברכב שאין אפילו טעם לציין אותם. פשוט דאג לבדוק לחץ בצמיגים כל הזמן, לא מדובר רק בשיפור משמעותי בחיי הצמיגים אלא בצריכת דלק נמוכה יותר, נסיעה שקטה ויציבה יותר ובלאי מופחת בכל אשר נוגע למתלים ולפרונט של הרכב.

שמור על הצבע של הרכב שלך

אין דבר יותר מבאס מרכב שהצבע שלו דהה או נפגם ולכן באמצעות טוויסט קטן נוכל להאריך את הברק שלו עוד קצת. דאג לנקות שלשלת ציפורים ולכלוכי חרקים ברכב ואפילו פנק אותו בפוליש ווקס מידיי חצי שנה. תוכל לראות שהצבע של הרכב שלך נשמר לאורך שנים ארוכות במצב חדש.

WhatsApp
תוספי דלק דיזל